söndag 21 september 2014

Färdig för denna helg

Nu sitter jag på bussen på väg tillbaka till Växjö. Tråkigt, helgen har varit bra och mycket rolig. 
När jag kommer tillbaka till Växjö ska jag få gå ensam tillbaka till kliniken. Yeay för det. 

Igår var jag, mammi och Elina på Liseberg! Vi var där när de öppnade vid elva. Det var redan då lång kö. Väl inne var det sjukt mycket folk. Men det gjorde inte så mycket, visst, det var långa köer men det var inte så farligt. Elina var bara med en liten stund för hon skulle vara utanför hockeymatchen som var i Gbg för att samla in pengar till rädda barnen.
Jag och mammi hade köpt våra åkpass på nätet så vi fick gå före på tre karuseller! Vi fick gå före på flumride, helix och Balder, och tur det för när vi skulle åka helix var det över en timmes kö! Men helix alltså... Så jävla jävla grym!!!!! Och atmosfear är min klara favorit. 
Jag och mammi var kvar ända tills det stängde klockan tio. Så vi var där heeeeela dagen. Nej, det var fan en sjukt kul dag. Jag åkte och åkte. Mammi åkte inte med på alla. Hon är en liten fegis. 

Idag åkte jag till pappi. Vi rotade lite i förrådet. Och gissa vad jag hittade? Jo, min enhjuling. Jag har inte cyklat på flera flera år, men det gick ganska bra faktiskt. Den var lite rostig men det är inte så konstigt för den är nästan tio år. Men shit var kul det var. Pappa försökte lite men det gick inte så bra. ;-) jag älskar min enhjuling, jag har verkligen saknat den.

Och imorgon är det möte igen. Hoppas de har mer att säga än i onsdags.

1 kommentar:

  1. Det är härligt att se att du mår såpass bra som du verkar göra nu Julia!! Och bilden på dig, din mamma och din syster är verkligen jättefin! Jag är såå himla glad för din skull och hoppas och tror såå på dig! Du är grym tjejen!

    SvaraRadera