onsdag 24 september 2014

76 dagar

Nu har det gått 76 dagar sen jag skadade mig överhuvud taget. Jag är väldigt väldigt glad över det!
Det var väldigt länge sen jag varit skadefri helt och hållet. 
Idag har hela avdelningen packat. I morgon bär det av till nya avdelningen, så då kommer vi heta avd. 66. Känns lite konstigt att byta namn så. Jag menar, vi är ju ändå samma avdelningen tycker jag. Men men.. Jag och alla andra patienter har idag packat ner våra rum. Och det kommer ske lite förändringar på vad man får ha på sitt rum. Men inte så jättestor skillnad. Mycket av våra saker åker ut till förrådet som finns här inne. Jag har skitmycket saker där. Det kommer fan behövas en hel lastbil för att få alla saker till Varberg;-). 
Jag har ännu inte fått ett nytt datum då mitt möte ska vara. Är ganska besviken faktiskt. Jag vill ju veta när jag får komma härifrån! 

Ikväll får ni titta på uppdrag granskning. Det kommer vara om mig bland annat.
 Det är en del om gipsningarna under tvång. 
20.00 SVT 1!

Fick en liten bild på världens finaste tjej som är helt nyklippt! Sötbollen 

4 kommentarer:

  1. Tittar på uppdrag granskning nu och förvånas över allt jag ser och hör... Grattis till 76 dagar! Hoppas på fler dagar och lycka till med allt! :)

    SvaraRadera
  2. Jag såg Uppdrag granskning i kväll och slås av alla de oegentligheter som har förekommit, särskilt på Växsjös klinik. Grattis till din bedrift att lyckas hålla dig skadefri i 76 dagar, hoppas att det blir många, många fler dagar! I och med flyttningen ni nu gör hoppas jag också att du liksom de andra får den behandling som ni anser att ni behöver. Hoppas dessutom att du snart får reda på när du kan slussas ut! Var stolt över dig själv och lycka till!

    SvaraRadera
  3. Å va kul, "Jullan"! Kämpa på nu! Å jag är helt övertygad om att det kommer behövas en lastbil ;-) Som sagt, kämpa på å lycka till med flytten. Kram Grahnen

    SvaraRadera