onsdag 17 september 2014

SI så där

Ja..  Då har det varit möte idag. Det gick väl inte som jag Hade hoppats. Videolänken var sönder så det var över telefon istället. Jag var bara med några få minuter på slutet. Jag var ganska nervös. Men bär jag kom in började de berätta att de inte hade något besked! Varberg hade ännu inte bestämt sig om de ville ta hem mig till psyk i vbg. Så surt. Men det är nytt möte på måndag, och då ska de har bestämt sig. Får verkligen verkligen hoppas att de har ett besked då. Annars blir jag riktigt sur! Men jag blev inte direkt besviken. Vist att jag hade hoppats på ett besked idag. Men jag var ganska inställd på att det skulle bli såhär.
Men snart är det dags.för permissionen i helgen. Bara två dagar kvar. Och sen är det måndag och då är det mötet. Så det kommer nog gå ganska fort dit. 
Och ikväll ska jag köpa våra åkband på nätet. Då får man lite rabatt och tre attraktionen man får gå före på. Så det är ju skit bra. (Men man får förstås inte gå före mer än en gång per attraktion man väljer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar