fredag 26 september 2014

Hemma !

Nu är jag hemma (igen). Jag gick till stationen själv i förmiddags. Frihet!! Jag var där i god tid, nästan lite för god tid. Det blev bara en lång väntan. Men bussresan gick bra. Blev dock väldigt kissnödig fastän jag druckit lite för att jag inte skulle bli det. Men mammi hämtade mig i Halmstad.
Sen åkte vi till Varberg. Så skönt att vara hemma :-) 
Hon hade köpt något gott till mig. Nötkräm med jordnötssmak. Skitgott! 

Det ska jag fan köpa till min hemresa som är på söndag.
Vi var en sväng på rusta och jag köpte en pysselda, för 200 kr. Med lite smått och gott i. Lite sysselsättning här hemma ;-)
Ikväll blir det myskväll, idol. Yeay. Och imorgon ska jag om min syster till pappi. 

Det känns väldigt bra att vara på 66:an. När man tänker efter är lokalerna mycket bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar