lördag 6 september 2014

Shopping som fan

Idag härjar och mammi och Elina varit i  ULLARED!!! Så jävla kul alltså. Det var sjukt mycket folk men inte så mycket så det inte gick att röra sig liksom. Vi åt på restaurangen som de har nu på ett tredje plan. Det blev sås för min del. Det var lite som Ikea med maten och serveringen.
 
Vi gick inte tillsammans så mycket. Eftersom vi inte var ute efter samma saker. Men det var skönt. Då kunde man tänka på sig själv bara.
Är så nöjd med allt jag hittade. Jag har tänkt handla för max 3500, summan slutade på 3600. Så det var alldeles lagom typ..
Jag köpte en ny resväska, ridhjälm, träningskläder, strumpor, vinterjacka, smink och hygienartiklar att ha här hemma eftersom jag inte får ta sånt in i säk, underkläder, lite nya kläder m.m. (Mycket mera ;-))

Ikväll blir det bara att chilla och ta det lugnt. Jag måste ringa avdelningen och härom jag får gå ifrån stationen själv när jag kommer fram i Växjö eller om jag blir mött. Hoppas verkligen att jag får gå själv. Sen ska jag bara säga att allt är OK.


1 kommentar:

  1. Hej Julia!

    Verkligen glad för att allt går så bra som det går för dig :) Jag såg att du hade skrivit om att bli flyttad till psyk i varberg. Låter ju jättebra att du kan få komma närmare din familj. Tyvärr är jag rätt säker på att du kommer hamna på PIVA, då dem redan har Bella från 64an på avdelning 22, så dem kommer nog vilja ha er på varsin avdelning. Dessutom känner ju personalen dig bättre på PIVA.. Tänkte bara så att du är beredd på det. Kämpa på tjejen!

    SvaraRadera