måndag 8 september 2014

Rond

Idag har jag varit på netto. Jag var ju aldrig där i fredags så som tur var kunde jag gå idag. Mitt läskförråd var slut såklart. Så jävla tungt att dra tillbaka. Men jag måste ju ha min läsk liksom;-)

Sen var det rond. Igår skrev personalen in i rondpärmen att jagv ville ansöka om en till permission. Jag ville ha perm nästnästa helg. Och det fick jag! 
Då ska vi åka till Liseberg, så jävla kul. Har inte varit där på två år. Vi brukar åka dit en gång om året egentligen, familjen alltså. 
Sist jag var där var det med avdelningen. Det var förrförra sommaren. Det hade varit kul att åka ett gäng tjejer med personal. Men det får man tydligen inte göra längre. Vilket är synd. Personalen går in gratis och får gratis åkband för de är ledsagare. Ja... Det hade varit väldigt kul!
Några dagar innan jag flyttades hit till Växjö var jag min mammi och syster på Liseberg och såg The Ark. Kommer ihåg att det kändes så konstigt att gå ensamma på Liseberg och sen några dagar senare låsas in på rättspsyk. Men det var ett trevligt sätt att tillbringa min sista tid i Varberg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar