fredag 5 september 2014

Då var man hemma

Jag och en personal gick till stan vid tio. Bussen gick inte föräns 11.45 men vi ville ha god tid på oss. Först gick vi och jag köpte ett busskort. Sen gick vi och han fikade. Ville inte fika för att jag ville inte bli kissnödig på bussen. Men jag köpte med mig en chai och en pepsi till resan. Jag var nervös, glad och spänd inför resan!
Sen letade vi efter rätt buss och jag klev på. Alltså, när bussen började köra kändes det så sjukt konstigt. Jag, Julia Zacke sitter på bussen på väg hem alldeles själv!  Så jävla glad jag var. Och är, bussresan gick bara bra. Farmor mötte mig på stationen. Det var ganska mycket vägarbeten så det tog lite tid. Men vad gjorde det? 
Väl hemma hos farmor kom en liten tös springande mot mig. Älskade Ebba! Jag blev så himla glad av att se henne, och jag tror att hon blev väldigt glad av att se mig. Sen hämtade mammi mig och nu har vi varit hemma och inte gjort något direkt. Skönt!! 
Det är väldigt vackert väder så vi har haft det gött på mammis balkong.
Imorgon blir det Ullared!!! Yeay! Då ska det shoppas!

1 kommentar:

  1. Härligt Julia! Njut nu, lek med Ebba o mys mycket med henne! Jag förstår hur mkt du saknar henne, för när hon va på tallis o du va iväg så passade jag henne... Och även jag saknar Goa Goa Ebba!

    Tänker på dig Julia! Du kommer bli fri, det vet jag! "Kram" (du gillar ju inte kramar irl så jag vet inte om du gillar att få en kram över nätet?)

    SvaraRadera