fredag 19 september 2014

Äntligen

Jag vaknade tidigt i morse. Jag hade hoppats på att sova lite längre så att morgonen skulle svepa förbi och att väntan inte skulle bli så lång. Men jag gick upp, men jag kunde inte dricka för att jag inte skulle bli kissnödig på bussen. Efter några långa timmar gick jag och en personal ner till stan. 
Väl på bussen gick tiden ganska fort faktiskt, i Halmstad blev jag hämtad av farmor där och vi åkte till Varberg. Vi svängde in på iphonebutiken och jag fick gratis en hållare till simkortef :-). 
Sen åkte vi till farmor och farfar. Trevligt att träffa båda två. Jag , Ebba och farmor gick en trevlig sväng på området. Och jag bodde där när jag var liten så det blev en trevlig nostalgisk runda. 

Nu är jag hemma hos mamma och vi har handlat lite gott för kvällen. Sen blir det idol! Yeay. 
Längtar så till imorgon! Då blir det äntligen Liseberg! Som jag har (och gör) längtat alltså. 
Nu har jeansen åkt av och mjukisbyxorna på. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar