fredag 9 juli 2010

äventyr snart!

Var ledig idag, så inihelvetes skönt. Och igårkväll tog jag tre seroquel istället för två, sov länge. Till 12! Så jag ska ta en varje morgon och tre varje kväll hädan efter.
Jag och min syster tog oss in till staden för att träffa min far, för att planera inför flottfärden. Jag som hela tiden trott att vi ska åka 50 mil på flotten. Men det är 50 km xD Jävla pucka, så klart.
Vi fick varsin packlista och vi planerade vilken mat vi ska ha med. Men jag ska i princip inte ha någon mat med. Typ bara varma koppen och te.
Jag och Elina var 25 minuter sena, hon åkte longboard och jag cyklade, så det tog ett tag.
När vi var färdiga cyklade jag hela vägen tillbaka till läjet. Det tog typ en halvtimme eller nåt. Så idag har jag cyklat i 45 minuter minst!

Efter det har jag solat lite. Jag har bestämt mig, lite färg vill jag ha! Jag tog min lilla DVD och låg i solen och kollade på "lilla huset på prärien". Det var mysigt...!

Ska snart lägga mig och glo på film. Men nu ska det rökas vattenpipa tydligen. Får väl ta några bloss först :D Det är såååååååååå gooooott!
Imorgon blir det till att packa packa packa! Men jag behöver inte ha med tusen prylar. Bara 999 xD Nej men bara det nödvändigaste, fast jag brukar ha med mig 22409898 plagg men bara använda 2 typ. Så är det alltid.

Det var verkligen vad jag behövde idag! Att sova ut och va ledig! Det har varit en skön dag fastän gårdagen helvete. Så jag tycker jag gjorde rätt. Imorgon ska jag också ta mig in till staden och köpa tuggummi och cigg till resan.
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar