söndag 25 juli 2010

RIDLÄGER IDAG

Åker snart! Är så sjukt nervös!! Fy fan..! Men jag längtar ju inihelvete också..!
Man kommer sova tre-fyra stycken i varje stuga, men hellre det än bara två!
Jag är färdig med min packning. Har med allt som stod på listan.
Jag har tänkt på en grej.. Jag kommer stå och skämmas när vi ska upp på hästarna! Jag kan ju fan inte hoppa upp på en någorlunda stor häst utan pall, för det får vi inte göra på min ridskola för det är tydligen skadligt för ryggen. Det är olika på alla ridskolor har jag hört, en del tror det och en del inte! Får väl hoppas att de på lägret tror det ;)

Jag har varit och tagit farväl av tjejerna.. :( Först var det lite tveksamt om killen som vill ha dem kunde hämta dem för han bor i lindköping. Men mina kusiner är här och ska hem i morgon. Och de bor i lindköping. Så de kommer nog ta de med sig.. Lika bra det.. Att det gick så här fort!

Vi ska åka snart.. FITTA VAD JAG ÄR NERVÖS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar