söndag 18 juli 2010

Aqua fantasy

Igår fikade jag med samma vän jag var ute med i fredags.
Det var mycket trevligt. Vi gick till esspressohouse, och jag drack en chailatte. Deras chai slår alla andras chaialattar så inihelvete Haha. Satt där en stund. Sen åkte vi hem till mig, hennes tåg hem gick inte förän tio i åtta och klockan var typ halv sex.
Hemma gick vi ut med Ebba. Men jag var väl lite korkad. Vi gick fårhagenrundan men den hade jag inte gått på länge. När vi kommer in i skogen är det sjukt igenväxt. Den kändes som om det kröp fästingar överallt xD Men jag har än så länge inte hittat någon. Vi hann inte göra så jättemycket sen efter promenaden, klockan blev mycket och mamma körde henne till stationen. Vet ej om hon hann med tåget. Det var avspärrat och raggarbilar som kör i snigelfart överallt. Hoppas det iaf!

Nu är resan bokad! Så den 19 september åker jag och min syster till Turkiet! Till "Aqua Fantasy", ett badpallatshotell typ :D YEAY jag längtar!
http://www.nazar.se/kuaqu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar