onsdag 28 juli 2010

helvetespressen

Har ridit ut på en långritt idag. Gick jättebra. Hade med mitt spö och det hjälpte! Vi galopperade en del. Jag känner hur mycket nytta jag haft redan av sittsträningen. Jag kan sotta ner i trav för att tex rätta till foten i stigbygeln och jag har mycket lättare att fatta galopp. Men ridturen var lång och anträngande. Så när vi var tillbaka efter två timmar var jag helt slut. På eftermiddan har jag sovit tre gånger.
Helvetespressen kom idag... åt typ en hyffsat normal middag, en macka till frukost och en på kvällen..Fitta... hade dödsångest och ville hem. Ringde mammi men hon sa att hon imte tänkte hämta mig idag iaf.
Så jag fixk göra det bästa av situationen men som tur var gick ci en tipsrunda på över en timme. Efter den kändes det lite bättre iaf. Nu vill jag inte sitta med vid måltiderma..men jag är typ hundra på att det är obligatoriskt. Men imorgon ska jag nog åka hek nån timme eller två.
Var ändå påett sätt bra att jag åt litr mer. Det går åt sjuuuuukt mycket emergi här

Men imorgon blir det straff

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar