söndag 4 juli 2010

Shiit!

Igår stog jag längst fram på Jay-z! Så JÄÄÄVLA coolt. Jag gillar inte ens Jay-z men ändå var det en av de mäktigaste konserterna jag nånsin vart på och jag har varit på ganska många. Man ryktes med något otroligt, det var ett helt otroligt mellansnack och han fick hela publiken att bla klä av sig sina tröjjor och snurra med dem i luften (ah, det var väl bara killarna som gjorde det), han kastade ut en tröjja som han hade haft på sig, han drog till och med upp två från publiken på scen! Helt jävla otroligt! Men OMG vad en av dem gjorde bort sig! Stackars människa, det kommer finnas på youtube snart xD De skulle sjunga "forever young", och tjejen började bra. Sången var bra men hon var full och dansade! Det slutade med att hon låg på alla fyra framme på scenkanten med Jay-z skrattandes bakomsig. Haha när hon får höra detta dagen efter alltså xDxD Det var 35000 i publiken (och jag var längst fram!). Men en sak var en stor besvikelse. Han skulle ha en hemlig kvinnlig artist med sig, och han är tydligen gift med Beyonce. Så ALLA snackade om att det skulle va hon! Verligen ALLA trodde det, man hade tom hört det ifrån personal där. Men det var det så klart inte. Men konserten var asscool även om jag inte är något direkt fan.
Gick en snabbis och kollade på Amanda Jensen också. Hon var helt okej, väldigt "skön" musik.
Köpte en indiskinspererad väska i rosa, blått och oranget, och en t-shirt med en nalle med utslitna inälver :P
Men de bästa spelnignarna var helt klart The Ark och Jay-z!

Imorgon ska jag väl träffa La, men jag vet inte vart. Jag ska inte till VPM, jag fick medicin till onsdag. Då ska jag till U-c..


Är lite ledsen över Alma och Britta, de är helt förvildade nu. FAN TA MIG ALLTSÅ! Jag är hemma- borta - hemma - borta osv. De stackarna! Så nu måste jag jobba stenhårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar