lördag 24 juli 2010

Ridlägret i morgon!

Mormor och morfar kom igår för att hjälpa till i den nya lägenheten.
Igår gick vi ut och åt, men jag beställde bara en liten skål aioli och guacomoule (eller hur skite nu stavas xD). Sen fikade vi i kärleksparken. Det var trevligt..
Idag har vi fått lite möbler av dem, bla köksbord, stolar, mammas nattduksbord, hallbyrå. Så snälla de är. Vi fikade på "veras". Min syster jobbade där, och farmor och farfar kom också. Det var trevligt.
Jag har varit på stan och köpt de sista till ridlägret. Jag köpte bikiniband, neongröna. Egentligen var det gamla svart men det blev fint. Finare nästan. Köpte massa cigg, svarta strumpbyxor, svart linne att rida i och en linsburk. Hittade på torget en jättefin HKplånbok, så jag köpte den.. hihi

Jag har fått ganska bra ordning i rummet nu! Det är litet och jättemysigt!!

Jag hatar när den helvetespressen kommer för att det är folk omkring mig.. Den är förbannat stark och hemsk och jag känner ett måste att äta av olika anledningar. Men jag är samtidigt orolig över att jag inte ska kunna äta alls! och tillslut inte orka rida.. Fan detta med maten på lägret är fan det jag är mest orolig över!
Nu är det bara en sak kvar att göra, det är att hämta mitt ubersnygga ridspö som är chockrosa och längst ner chockrosa lack och mitt vita ridlinne på breared. Och min regnjacka och badshorts hos pappi. Det ska jag göra imorgon.. Kan va sista gånger jag träffar flickorna då.. Så jag får säga hejdå ifall att.. Fitta...

Är skitnervös över lägret men jag längtar nåt förbannat mycket!!! Att få rida typ två gånger om dagen! Det låter hur jävla bra som helst ju! Och ha massamassamassa häst på schemat hela tiden..

Har inte kunnat åka till pappi.. Jag fixar fan inte att träffa Alma och Britta! Fan vad detta gör mig ledsen... Som fan alltså.. Men jag måste tänka på dem och inte på mig. Så är det! Jag hoppas att denna kille som var intresserad kommer snart. Fast han bor i lindköping så han visste inte när han kunde komma! Men jag kommer va honom tacksam för alltid!

Tänk om ridlägret inte alls blir som jag tänkt mig? Tänk om jag inte blir nöjd med det alls?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar