söndag 11 juli 2010

Klarälven!

Idag åker vi :D Det ska bli riktigt, riktigt roligt!
Men att sitta i 5-6 timmar i bil, nej fy fan! Inte kul alls. Får bli medicintrött och sova.

Läget är inte så jättebra.. Just nu vill jag bara en sak... Och det är skära. Det är bara jag som är vaken och jag ska duscha, men jag ska inte ens ta med något in! Ingen rakhyvel ingenting. Fast det finns redan rakhyvlar där inne. Men om jag inte pillar sönder dem blir det ytterst små, små sår. Jobbigt i hjärnan.. Känner mig äcklig, tjock och ful.
Men nu ska jag leva utan det som förstör mig men samtidigt är den pryl jag älskar mest. VÅGEN... Hur ska jag klara mig utan den i 4 jävla dagar? Fy fan. Men jag känner att det kommer bli skönt också. VÄLDIGT skönt att inte behöva flyga upp ur sängen klockan 6 varje morgon för att väga sig! Så det kommer va en befrielse!

JAG HAR FÅTT FÄRG! Ha, jag tycker det. Men alla andra skulle nog säga att jag är likblek xD Men nu ser man iaf en skillnad på där toppen har suttit och övriga överkroppen. Men att ligga på en flotte och sola i 4 dagar kommer nog ge färg alltså. Jag har med solskyddsfaktor 10 och 20. Jag har slutat med 30 nu. Den som är 10 är hawaii tropic eller vad den nu heter och den luktar sååååååå gott! Cocos :D:D gott! Och 20:an är som vatten! Det är en spray, men den är som vatten! Så jag är faktsikt lite tveksam om den skyddar lika bra som en tjock, klämig, kletig, vit solskyddsfaktor. Men det måste den ju för att få säljas men ändå liksom.. :P Jag vill faktiskt bli lite brun, och det är något väldigt nytt. Jag har alltid tyckt att jag passar så bra som likblek, men nu har jag ändrat mig. Jag vill inte bli en chokladboll men lite grann sådär. Det är bra för ärren också men jag måste vara noga med att skydda dem annars kan solen förvärra dem har jag hört. Inte kul.

Känns inte alls bra att lämna flickorna IGEN. NEJ INTE ALLS! Dumma mig! Och sen blir det ju ridlägret också! Fan..! Förlåt mina älsklingar:(

Jaja, nu ska jag gå och duscha! Sen ska vi dra vid halv 10 och hämta syster hos mor. Sen bär det av mot värmland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar