lördag 10 juli 2010

Imorgon drar vi och åker flotte

Idag gick jag upp klockan 6. Jag vaknade och jag kunde inte somna om. Jag gick upp och duschade, sminkade mig, klädde mig snyggt. Packade mina kläder till flottfärden.
Sen tog jag bussen till breared. På bussen blev jag medicintrött, glömde att jag skulle spara en seroquel till kvällen. Så jag fick kämpa som inihelvete för att inte somna och mina ögon såg inte kloka ut. Som en drogad apa typ :P
Min syster var hemma från jobbet. Hon hade tydligen spytt, men det var inte magsjuka. Min mor var också hemma. Jag skulle hämta en tröjja men jag kunde inte hitta den, men min mor skulle leta sa hon. Hoppas verkligen hon hittar den, det är min absoluta favvo just nu :(. Skulle ha mina gummistövla också men min mor hittade bara en! Men min syster ska ta med BÅDA imorgon.
Jag skulle vidare till staden och jag fösökte få med min lilla syster men hon ville inte. Jag tjatade som en tok! Men icke då ! Så jag fick bege mig till stan själv. Jag köpte ett par fina flippisar från H&M. Kostade bara 49 kr. Men flätade tygband, riktigt fina faktiskt :D Köpte nya oskalade nötter till flickorna också. Men de får inte äta för många! De får lätt diabetes om de blir överviktiga eller äter för mycket socker. jag vet att man måste tänka noga på vad man ger dem, och jag försöker verkligen tänka noga! Jag tror inte jag ger dem för mycket för de känns inte tjocka. Men jag börjar faktiskt bli lite lite orolig, för de äter väldigt dåligt av degusfodret, men de äter gärna nötter, knäcke, blad och annat gott. Kanske att jag har skämt bort dem så de inte vill ha annat än de riktigt goda?
Just nu börjar de bli som de va förut, inte jättetama. Det har de aldrig varit, men de sitter gärna och käkar lite gott i min hand nu. Det känns bra!
Köpte en påse extra stora cashewnötter 150g till mig, om jag sköter mig så kanske jag får det som belöning på tisdag, onsdag?
Köpte 5 pepsi att ha med, och 5 paket cigg. Sen gick jag och köpte solglasögon. Mina fina, fina solglasögon är borta :(:( På ur&penn hade de rea. Köpte ett par som är GIGANTISKA xD Men ändå ganska snygga, för 50 kr iaf ^^. Sen fikade jag själv, hade med mig en tidning. Denna gång hade jag inga problem med det :D Duktiga jag! Beställde en kopp te och cola light. Satt där en stund och läste tidningen. Gick till Diana´s sen och köpte en stor påse melontuggumi till resan imorgon, som kommer ta typ fem timmar eller nåt! Fy fan va jobbigt!

Funderar på att gå en lång promenad men det är ju så inihelvetes varmt!
Ska iaf gå till affären och köpa en sudukotidning. Jag har böcker men vill inte ta med dem, de kan ju bli blöta och så. Så jag har en tidning men vi kommer ha många timmar utan något att göra så jag ska köpa en till. Jag ska ha med mig en bok också. Antingen "zebraflickan", "för att överleva" eller en bok om Depeche mode tror jag.
När vi kommer dit imorgon tältar vi på en camping. Sen på måndag förmiddag kör de oss ca 5 mil till platsen där vi ska starta. Sen åker vi därifrån ända vägen ner tillbaka till bilen.
Vi ska bygga flotten själv. Man var tvugna att va två vuxna, och eftersom jag var över 18 är vi ju det. Men jag är klen men jag och Elina blir en vuxen ihop. Vi kommer bygga flotten i vattnet! Attans alltså, kallt om det är kasst väder, tänk om det regnar! Man bygger en flotte på 18 kvadratmeter, eller två delar på 9 kvadratmeter styck och sätter ihop dem. Och på den ena delen bygger man ett litet tält/hus tror jag. Sen åker vi! Men det som kommer va det absoluta värsta! Det är att man bajsar och kissar ute! Ska man bajsa ska man kräva ett hål och bajsa i det och fylla igen det. Fy HELVETE! Aldrig att jag fixar det... Men vad ska jag göra om jag blir akut bajsnödig liksom? xDxD Då har jag inte direkt nåt val. Skit i byxan eller skit i hålet ! NEJ FY FAN
Som tur är är det bara vi som åker ihop, jag, pappa och Elina. Så jag kan ligga i bikina utan problem, utan att jag måste skämmas inför främmande folk menar jag. Och man behöver inte va orolig över att någon jävel ska dyka upp när man sitter och bajsar heller... :P
Det ska bli riktigt kul detta faktiskt! Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar