lördag 31 juli 2010

vill dit nästa år!

Flippade igårkväll.. Var arg på allt och alla, mådde verkligen pyton. Bajs på gårdagen.
Idag har jag varit på avslutningen på ridlägret. Alla de andra visade en väldigt fin uppvisning! De var jätteduktiga. Efter den var det fika med alla föräldrar och barn. Fikade med min nyfunne vän, hennes mamma var inte där för hon skulle egentligen varit där i två veckor så hennes mamma skulle inte kommit och hämtat henne egentligen. Men hon ville hem, så hon skulle bli hämtad senare. Hon ska börja på vbg´s ridgymnasium nu till hösten så jag tror vi kommer ha fortsatt kontakt.
Ridlägret har verkligen varit det bästa på hela jävla sommaren. Jag kommer utan tvekan åka nästa sommar! Om jag inte är för gammal vill säga!!!

Min vanliga ridning börjar om exakt två veckor tror jag :D

Jag åkte aldrig till akuten igår. De söver mig inte om det inte är typ ordentligt stora eller många sår. Och det var bara ett och ett halvt kan man säga.

Är lite rädd att skärandet ska börja igen... Det får inte göra det! INTE INTE INTE.. Men jag vill ändå.. Men jag vill verkligen inte sabba Plönninge nu! Fan alltså, Jag fixar detta! Det gör jag fan!

Jag och Ebbisen promenerade ner till kvantum och köpte lite mat. De grillade kött idag. Ebbisen är duktig nu! Sitter så snällt där utanför, fast det känns sådär att lämna henne iof.

Idag ska jag och mamma lämna hemmet. Elina ska ha fest. Så vi måste lämna hemmet några timmar. Vi ska först ta en fika och sen gå på "Eclipse"!

Har köpt fina skor av min syster. Oanvända, de var förstora för henne. Hundra kronor bara! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar