måndag 19 juli 2010

Mina flickor kommer inte klara stressen

Jag gick upp tidigt tidigt idag. Efter min dusch upptäckte jag lite surt hur min syster tagit hårtorken till den nya lägenheten. Dumma henne, så jag fick platta håret tort. Inte så bra har jag hört. Sen jag åt ägg till frukost. Det kändes som om jag hade all tid i världen men ändå höll jag på att missa bussen. Jag fick springa till hållplatsen.
Mötte Ia på VPM och hämtade medicin hos Margarete. Sen vandrade vi vidare till stan.
Vi gick till salongen där Ebbisen klipptes förut för att boka tid för klippning. Vi har inte lämnat in henne på länge, vi har gjort det själva. Men hon blir sååååååå fin så det är värt pengarna ibland. Men det var stängd så jag tog numret så får nån ringa åt mig nångång. Sen vandrade vi in i gallerian, in till H&M. Och även om det är svårt att tro det, så shoppade jag! JO! Det är sant!
Jag vet att jag shoppar lite väl mycket nu kanske? Jag vet inte. Men jag har kollat på kjolen jag köpte många gånger och så köpte jag t-shirten som samma docka som hade på sig kjolen hade. Och en Lady Gaga tygpåse. Sen åkte jag hem...

Imorgon blir det islandshäst med faster och kusin. Det ska bli mycket mysigt och kul. Jag har fan itne ridit på typ en månad! Fast jag har bara ridigt islandshäst en gång innan, det var lite annorlunda. Fast en häst är ju en häst :D

Jag har bestämt mig för att sälja mina bebisar :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
Känns inte alls bra. Men det känns inte heller bra att ha kvar dem. De har blivit så stressade av att jag försvunnit in på PIVA så mycket som jag gjort, och försvunnit på nån resa eller så. Så stressade att de tappat sina toffslar. De har blivit väldigt skygga nu. En period var det ganska tama, satt gärna i handen och åt och så. Nu är det väldigt sällan de vill de nu. De kommer fram till luckan och hämtar mat från min hand, tamare än så är de inte just nu. Men eftersom de varit tamare så går det nog ganska fort. Ester stressar dem rejält också, och när jag inte är där så sköts de inte så pass bra som de borde. Jag är nästan 100 på att de inte alls klarar den stress som att flytta fram och tillbaka varje vecka ger. Och inte nog med att de måste åka transport bur i en ganska bra stund. De måste också byta miljö, buren jag tänkte ha i halmstad är större och inredd på ett sätt, men buren hemma är mindre och inredd på ett annat. Jag vill inte att de ska må sämre än de redan gör. Men detta gör så jävla ont.. Fan nu sitter jag och lipar.. Men jag gör inte detta för min skull, jag gör detta för att jag älskar mina bebisar och vill att de ska må bra. Jag kommer lägga ut en annons på blocket. Flickorna är väl inte värda ett piss eftersom deras toffsar ramlat av. Men buren, inredning, tillbehör är väl värt ca 3000. Men jag vill bara att de ska hamna hos någon som bryr sig. Så utan bur ger jag nästan bort dem. FAN.. Detta känns nästan som ett fett, jävla misslyckande! ......

MÅSTE TÄNKA PÅ RIDNINGEN
MÅSTE TÄNKA PÅ RIDLÄGRET
MÅSTE TÄNKA PÅ PLÖNNINGE!
MÅSTE TÄNKA PÅ MITT LIV JAG LEVER NU!
DET LIV JAG INTE VILL FÖRLORA!
JAG HAR ETT RIKTIGT LIV
FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ ÅR!!!
JAG VILL FORTSÄTTA LEVA!
JAG SKA INTE SKÄRA MIG ILLA ILLA ILLA
JAG SKA INTE
JAG SKA INTE
JAG SKA INTE
JAG SKA KLARA DETTA
JAG SKA BÖRJA PÅ PLÖNNINGE
OCH GÖRA DE ROLIGA SAKER JAG HAR KVAR PÅ SOMMARLOVET!

Jag är starkare än jag tror, eller...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar