söndag 23 maj 2010

Ännu ett bakslag

Det går fortfarand åt fel håll! Allt går åt helvete. Jag är så jävla dålig...
Jag har skurit mig...
FAN vad jag känner mig misslyckad!
Vad kommer hända nu? Jag tänker inte lägga in mig iaf.. Men nu kommer mamma garanterat flippa och absolut tycka att jag ska läggas in. Och pappa vet jag inte.. Men jag vet vad jag inte vill iaf. Jag tänker iaf inte sy. Det är ett ganska stort sår i benet så det blir många stick, så ALDRIG I LIVET.. De får söva mig i så fall.. Och de har de gjort väldigt sällan här i varberg.
För varje bakslag så blir jag mer och mer orolig för Plönninge! Kommer jag kunna börja, kommer sommaren bli knas? GAAH
Men jag har lite dåligt samvete. Jag fick ett par skor av pappa igår som motivationspresent, och vad gör jag dagen efter? Jo, går och skär mig...
Jag vet inte om jag ska berätta för pappa eller inte. Vet inte om jag vågar.. Han kommer ju garanterat säga att vi måste/ska till akuten. Men va fan ska vi det för, när de ändå inte kan göra något.. Mamma har sagt att hon ska ta mig till PIVA direkt nästa gång, av den anledningen. Så får PIVA göra vad de tycker är bäst med mig.

BAJS PÅ HELA VÄRLDEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar