söndag 16 maj 2010

Kommer denna sommar också bli ett helvete?

Kvällarna är hemska nu för tiden.. Vet inte varför. Men jag blir bara äckligare hela tiden, fetare fulare... Min hjärna blir dummare och får mig att hata mig själv ännu mer än jag redan gör..
Jag vill gå ner många kilo nu på en gång! Men det tar inte en vecka. Jag vet det, men jag önskar att det gjorde det...! Jag vill ha en förändring i mitt liv. Det funkar inte som det är nu.. Ångesten kommer och plågar mig så det gör ont! Den gör mig så jäävla rastlös! Varför går det åt fel håll? Överdosen var inte stoppet på fallet, jag fortsätter åt fel håll, fortsätter ner i "det dåliga måendet".. VARFÖR?!?! Är riktigt orolig över plönninge!
Men jag känner mig själv! Jag vet att det helt plötsligt kan vända! Öven en natt kan allt börja bli bättre, och lyckokänslan som jag skrivit om tidigare kommer tillbaka.
JAG VET ATT DET KAN VÄNDA, JAG VET DET!!! KANSKE IMORGON!?
De senaste somrarna har varit den värsta tiden på hela året nästan. Och om denna sommar bli åt helvete också, kommer jag va i fördåligt skick när skolan börjar..!
2008 sommar började med att jag skar mig som tusan och blev sövd typ 5-6 ggr på en vecka, sen skickades jag för första gången tillbaka till bup sen jag flyttade till Kulan. Den sommaren slutade jag också äta helt.. Jag spenderade i princip hela sommaren på bup med vak och sånt. Och tillslut blev jag sondad.
2009 sommar hade jag fått nog, efter att ha skickats fram och tillbaka mellan Kulan och bup i ett år som fan, ibland flera gånger i månaden, ibland en gång (när jag skickades blev jag oftast kvar i 6 dagar, men skar jag mig för ofta kunde det bli några veckor för att "bryta" det) och ibland blev jag kvar några veckor. Jag skar mig för att dö, skar upp handlederna, men fick inga sönderskurna ådror. Bara fula sår. Misslyckades kan man ju säga, jag var på bottens botten. Jag skickades till bup. Jag, mina föräldrar och en del personal var helt överens att Kulan skulle jag inte tillbaka till. Men den sommaren blev jag gipsad båda armarna med vak och helvete. Men tillslut kom jag hem! Men jag har aldrig gråtit så mycket på bup som jag gjorde den sommaren, de veckorna de höll på med gipset..!
Men skulle denna sommar bli ett helvete blir det ingen skolstart för mig! Det är också så att efter varje överdos jag tagit har jag varende gång börjat må sämre. Men denna gång är det nog inte så, jag bor ju hemma och har ett liv? Fast det hade jag ju då med! Klart det ska bli plönninge för mig! Vet bara inte hur jag ska lyckas och orka kämpa för det, när jag är så slut....

Mammi är här nu, vi har just spelat Skip-Bo. Jag vann överlägset, men jag är ju mästare på det så det var inte så konstigt. hihi... Gud vad jag har spelat skip-Bo! Tusentalsgånger på bup. Alla som varit på bup länge har lärt sig och blivit mästare på Skip-Bo :P Nästan säker på det!
Har sett klart Grey´s nu. Men nu ska jag se den en gång till, det gör jag alltid med nya boxar. Jag ser dem minst två gånger på rad. Eller typ först en gång sen någon/några säsonger emellan och sen igen.

Nu ska jag snart sova, imorgon kommer Ia till mig kl. 10, ska nog gå till willys, det är alltid kul.. Eller inte. Mår piss god natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar