lördag 29 maj 2010

Ny mobil :D

FIIIIIITTTTTTTTTTTTTTTTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Hatar mig, mitt liv och vill skära, mig sönder och samman.. Ta en överdos och dö...!
Men gör det då ditt ÄCKEL

Idag var det ridning, yeah. Mammi hämtade mig hos pappi imorse.
Fick samma häst som de senaste gångerna. Klarade tränsa idag, fast han trilskades som tusan, stolt över det! Men lektionen gick dåligt... började bra men slutade dåligt. Fick han inte att galoppera, Jävla skit! Tror jag var den dåligaste idag, vet inte om det berodde på mig eller på hästen.. Men när jag skulle galoppera till min plats för att ställa upp, allra sist på hela lektionen, gick det. Så jag fick väl galoppera i sammanlagd 10-15 sekunder. Bra Julia!
Idag har jag köpt ridskor. De ser ut som gympaskor, helsvarta fast med klack. Sen gick vi in till häst-delen i affären, och då råkade jag se ett chockrosa spö med chockrosa lack där nere, assfint! Så det köpte jag med.
Jag har köpt en ny mobil idag också, var först inne på en miljötelefon, men det blev en samsung touch. Men nu är det väl slut på slösandet ;)

Nu har jag fan inte självförttroendet jag så gärna ville ha för att kunna gå i mina nya sommarkläder...

Imorgon bär det av till liseberg!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar