fredag 21 maj 2010

Utskriven

Jag är utskriven!
Dagen började med att jag och La gick till breared och gick ut med Ebbisen. Sen gick vi och jag köpte en present till farmor. En glasflaska/behållare, köpte den på "paus". Den var fin, de har mycket fint men otroligt dyrt. Fast denna var inte så dyr. Sen gick vi tillbaka till avd.
Jag träffade läkare, och han skrev ut mig. Men han bad att jag skulle komma nästa gång istället för att göra nåt dumt. Jaja, vi får se hur det blir med den saken.
Sen messade jag min mor och sa att jag skulle promenera till breared, ta med mina ridprylar och ta bussen till läjet. Stort jävla misstag!!! Jag får meddelande av personalen att min mor skulle komma och hämta mig om en halvtimme. Okej tänkte jag. Men när hon kom började vi bråka som inihelvete!! Hon skulle hämta mig, och va med mig till pappa kom hem. Hon vill itne lämna mig själv, hon ville inte att jag skulle bli utskriven och hon vill inte acceptera att allt ska nu återgå till det "normala" livet. Nej, för hon vill vakta på mig! Men nu har hon fattat att hon inte ska. Hon och jag skrek, iaf jag påvarandra, och jag skrek att jag vägrade sätta mig i hennes bil. För jag hade både läkarens och pappas tillåtelse att ta mig därifrån själv. Men hon åkte, men tack vare henne ville personalen inte släppa ut mig, förän de hade snackat en bra stund. De snackade säkert med läkaren också. Men tillslut fick jag gå...
Nu är jag hemma hos min far. Jag ska ta lilla Ester på promenad nu. Sen blir det talang på tv, och jag hoppas på att somna tidigt, längtar så mycket till imorgon! Ridningen!!!
Men jag vet egentligen om läget har förändrats, jag mår fortfarande piss. Men jag vill inte ta livet av mig. Men jag har ingen ork och vilja att kämpa. Jag vill skära mig, vill inte kämpa ett piss!
Men jag tror det blir regn så jag får se hur det blir med den där promenaden..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar