måndag 10 maj 2010

Förlåt

Sjukanmälde mig idag. Ville inte, jag har varit med Ester på breared. Så jag tog hundarna på promenad, MYS...
Förlåt....
Jag har förstört allt.. Orkar inte en gång till..

Orkar inte.. Klarade inte ångesten, orkar inte med livet just nu.
Fan då, allt är så svårt. Motivationen är borta.
Väntar på att något ska hända. Att sömnen ska komma.

Jag vill inte mer, orkar inte.
Vet inte varför jag helt plötsligt hamnade på botten igen.
Jag är långt ner på botten. Inte bottens botten, det nåt posetivt iaf.
Bajs bajs bajs... Vill inte leva, men vill jag egentligen dö?
Jag tror det... säker till 100 % ? kanske inte, men nu finns inte viljan och orken för livet..
Förlåt för att jag är så jävla negativ..
Förlåt för att jag är den jag är.
Förlåt för att jag förstör era liv.
Förlåt för att jag finns.

1 kommentar:

  1. Återfall är okej, bara man reser sig igen och kämpar vidare!
    Du har potentialen till det, jag hoppas bara du hittar motivationen igen!
    Kramar från en trogen läsare(som är usel på att kommentera)

    SvaraRadera