söndag 2 maj 2010

Inte den bästa dagen, men inte den sämsta heller

Vaknade runt 6 idag också, men vafan.. Hade inte väntat mig nåt annat heller.. Men som tur va somnare jag om. En liten stund iaf.
Idag har det varit en blandad dag. Pappi och Lisette var och vandrade i skogen, och jag var helt ensam hemma. Hade mensvärk som fan, ville inte gå ut! Men så upptäckte jag att mina ciggisar började ta slut och jag bara hade en pepsi och ingen vanlig saft. Så jag fick klä på mig och pallra mig bort till affären. Surt! Så fort jag kom hem tog jag på mig pyjamasen igen. Då hade pappi och Lisette kommit hem. Då upptäckte jag att jag inte hade nån mjölk kvar och mitt smör började ta slut så då fick jag klä på mig IGEN och pallra mig bort till affären! Men jag lånade en cykel så det gick ganska fort. Sen bytte jag om till pyjamasen.. IGEN....
Mitt på eftermiddagen fick jag ångest, kände mig så tjock. Hoppade studdsmatta en stund. Sen gjorde jag lite sås, med ärtor i. Men jag åt inte en enda ärta. Jag tuggade bara skiten utan att svälja. Sen då fick jag helvetesångest för det, så jag tog Ester och gick. Vi gick samma runda som vi brukade + ett varv på slingan. Och jag hade bentyngder på både armar och ben. Det är nåt jag börjat med igen. Efter promenaden kändes det genast bättre.
Imorgon ska jag gå en liten sväng med Ester innan jag tar bussen in till stan för att ta mig vidare till VPM. Funderar på att gå samma sväng som idag, för att träna lite extra liksom. Får se vad jag orkar.
Hoppas på ett ja om att öka naltrexonet, men av nån anledning känns det som om jag kommer få ett nej....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar