söndag 30 maj 2010

Liseberg

Idag har jag haft en FANTASTISK dag med min vän, syster och mammi!
Vi har åkt och åkt och åkt! Jag har inte en enda karusell som jag önskar jag åkt men aldrig gjorde! Det var inga köer alls, kunde springa ut och in i var enda atraktion. Max 10 minuter, och det regnade inte och var inte för varmt. Perfekt helt enkelt! Höjdskräcken är allra bäst faktiskt. Och jag längtar verkligen till nästa år då de ska ha klart europas högsta fritt fall, som man faller ner i ett svart hål. OMG säger jag, men de ska ta bort Lisebergstornet och bygga den nya där i stället.
Idag har jag ätit, mycket! Och idag var lite som en fridag.. också... plus förberedande.. På liseberg åt jag en veg. tex mex tallrik. Jag ville med gå och åka karuseller på liseberg och sen hör det då till att äta på ett av deras mat ställen. Så det gjorde jag, jag ville va som de andra, göra som man ska. Äta gott från ett typ snabbmatställe.
Mådde si så där efter det, men efter en liten stunds åkande mådde jag bra igen!
Nu sover min vän här, mys! Kollar på "Allt flyter". Den är bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar