fredag 28 maj 2010

Två viljor AJAJAJAJ

Iförrgår gick jag på förmiddagen in och kollade mitt saldo. OMG borde väl inte skriva hur mycket det är, men verkligen OMG!!! Jag satte i halsen. Jag har fått min invaliditetsersättning nu. Och jag fick faktiskt 7-8000 mer än jag trodde, så jag bestämde mig för att shoppa :D Inte för allt alltså, men på två dagar har jag spenderat hälften av den summan. Och jag har köpt så mycket grejer.
Jag har köpt:
en parfym, Nina Ricci
två linnen
en hk t-shirt
ett par hotpants
ett har jeansshorts
en svart "skinn"jacka
hello kittystrumpor
leggings med dragkedja
trekvartsshorts
lilla huset 3
lilla huset 4
heroes 3
ett par skor
klippt mig
en rosa top
en finklänning
trekvart leggings
en mascara
ett läppglans
trosor
piercingar
cigg
kan ha glömt nåt ;) Men jag har en sommargarderob! Och det är inte sommarmjukiskläder! Nu ska jag bara våga visa i alla kläder också.
Igår klippte jag mig, blev så nöjd! Nu kan jag blondera håret, utan att hälften ramlar av pga slitna toppar.
Idag mötte jag Ida på VPM, fick reda på att jag kommer få reda på tid och så till min nya samtalskontakt på måndag. Alltså jag får tiden på måndag. Vill inte men gör det ändå.
Sen skulle jag va på banken kl 13 men vi hade massa tid därimellan, så vi gick på stan lite sen fikade vi. Det gick jättebra på banken, placerade en del pengar på 5årsfonder. blir säkert bra.
Sen gick jag på stan. Shoppade lite av prylarna då.
Jag vill så gärna hålla mig skärfri... Men jag vill så gärna bara skada mig hela tiden. Jag vill så gärna göra både och... Fan vad det är jobbigt... helt plötsligt vill jag skada mig värre än nånsin, men samtidigt skriker det friska som finns i mig att "LÅT BLI!!! SNÄLLA!" Helt plöstligt vill jag slita och bita upp vart enda stygn jag är sytt med, för att ögat vill se såren. Men det friska i mig försöker göra allt som är möjligt för att putta bort de tankarna, för att Julia ska kunna gå i sina fina nya sommarkläder utan armvärmare och bandage.
Jag vill skära, jag vill låta bli. Jag vill bli frisk, jag vill tillbaka till det sjuka igen. Att ha två starka viljor som vill två helt olika saker är fan inte lätt...
För övrigt så är skärsuget förjävligt, men jag ska ju rida i morgon! Så jag tar mitt naltrexon tills imorgon. Sen ska jag till liseberg på söndag, men det tar nåt dygn innan det är ute ur kroppen så jag slutar imorgon tror jag. Har bjudet med en vän till liseberg, hoppas hon kan, men vi får se =). Annars får jag ta och träffa henne i veckan, har så mycket tid nu. Jag skiter i jobbet nästa vecka med. Det är inte kul, bara JOBBIGT... Speciellt arken, nackhälle är okej, men jag tycker det är läskigt, hemskt och vill dö när jag tänker på Arken. Hon som har den är verkligen jättensäll, men jag blir så rädd och nervös!

Måste lösa det här med sommaren och ridningen. Vet bara itne hur.. Men jag MÅSTE... FAN.. Annars kommer sommaren gå åt helvete säkert. Fast jag har så mycket annat att se fram emot iof..
Har nog hittat en lösning, iaf en liten sommarkurs. På Majas ridskola, en liten ridkurs för vuxna, anpassad och indelad i grupper beroende på de deltagandes nivåer. Låter bra, ska ringa dit imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar