lördag 28 augusti 2010

Bra dag

Vaknde tidigt. Sen halvsov jag typ hela förmiddagen! Shhit så skönt alltså!!
Jag fick åka till ridningen med farmor eftersom mammi var i fbg och pappi var upptagen.
Min häst var inte inne :( Så det blev till att vänta IGEN...
Men sen på lektionen, så gick det skitbra. Det var hoppning idag. Det gillas :D även om hindrerna är låga så blir det ändå små hopp. Det började dåligt men slutade bra. Jag klarade att få han i galopp bra idag, och jag kunde att minska sprången och öka dem. Jag känner mig nöjd idag! Och det var mycket roligt =) Pappa kom förbi och tittade en stund också.
Träffade en kompis som jag träffade på ridlägret i stallet. Det var kul, så vi stog och pratade en stund. Hon bor i vbg nu. Börjat på vbg´s ridgymnasium.

Idag blir det medicin tidigt tror jag. Jag älskar att sova! Seriöst så är det än väldigt bra uppfinning!

Jag ska se om jag kan ta mig ut i skoge och plocka svamp i morgon! Det gillas också..
Skulle gjort det förra helgen men det blev aldrig av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar