tisdag 3 augusti 2010

Hjärnarn flippar

Jag har varit och ridit. Och jag blev fullständigt kär, föräldskad i en häst! Jag föll pladask för den! Jag tycker mycket om denna lilla häst alltså, brukar inte fatta tycke så mycket direkt för en sötnos :P Och jag ska få rida den alla fyra dagarna tror jag :D:D:D:D:D Hon heter Bellis och är svart med lite vitt i pannan och så har hon jäääättestora håriga hovar och är megasöt och megacharmig ;) Och hon är den skönaste häst jag någonsin ridit, speciellt i galopp.
Lektionen var ganska tråkig, men de flesta var ganska nybörjare denna gång. Så alla var typ på samma nivå. Nån hade tom aldrig ridit. Läraren ville väl bilda sig en uppfattning om oss alla första gången.
Men jag märker stor skillnad på mig själv. Jag märker hur jag rider annorlunda på många sätt. Jag har lärt mig många små knep.

MAT!? va? är det något du förtjänar?
NEJ DITT JÄVLA FETTO!
så nu jävlar.....
BLABLABLA

Jag och mammi har kommit överens om lite regler för att göra min skolstart möjlig:
1: inte duscha längre än 8 minuter. gör jag det får hon låsa upp
2: Inte äta annat än flytande (och som är OK så klart!)
3: Förasöka motionera minst 1 timme varje dag, men så klart inget tvång
4: Inte springa och väga mig 4305983409683 ggr varje dag!
5: Medicin ska tas senast ca 20.00

Alltså, jag är så trött på att va jag. Hade jag varit "normal" och behövt energi, hade jag ätit lite grann och sen hade det vart bra. Men min hjärna flippar och blir arg och sen blir hela världen skit! FFFFAAAANNNN
Ser iaf fram emot att träffa Bellis imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar