måndag 23 augusti 2010

Färdigt! (nästan)

Jag är i skolan nu. Jag och farmor har inrett mit rum. Och herregud vad det blev fint! Så inihelvete alltså. Shit. Verklgien värt vartenda peng jag betalat för allt skit.
Det enda som inte kom upp var ju spegeln och gardingerna, men det får vaktmestaren fixa sen.

Imorse när jag skulle till vpm så höll jag nästan på att svimma. Jag fattar fan inte varför.. Äsch.. Men jag fick hätsdricka en kopp med tusen kilo socker i, jag hade skitbrottom. Men jag hann.
Blev lite arg. När jag kom dit så visade det sig att Ra inte var där. Så jag fick träffa ba i stället! Jag hatar när det blir så utan att jag vet om det! BLÄÄ

Idag vet jag inte vad som händer på kvällen. Hoppas vi får prova på någon fritidsaktivitet. Det vore kul om man skulle få rida!! Jag vill vill vill rida juh! ;)
Nu ska jag fortsätta på min lektion sen ska jag lägga mig och vila lite på mitt uberfina rum!
Finaste på hela Plönninge. Jag ska se om jag kan få in några bilder sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar