söndag 8 augusti 2010

Tuff dag

Bara för att göra en sak klar.. Igår var det mycket oro över skolan.. Och jag var ingen megaflippare förut.. Absolut inte våldsam. Fast det skrev jag iof inte att jag var heller.. Men visst hade jag mina flippar. Vissa perioder var det mer flippar, vissa nästan inga. Men det var ju ett bra tag sen. Så flipparna på icke föräldrar kanske inte existerar längre?

Idag började jag med att titta på nip/tuck. Jag skulle ju ha s. 1 och 2 att titta på för att få nästa vecka att gå. Men jag har redan kollat klart på säsong 1.. Jag bara ääääääälskar det!
Efter ett tag när mammi och jag vaknat till och klätt oss så gick vi ut och gick. Så jävla skönt..!
När det var dax för duschen så var det 8 minuter som gällde. Och det hinner man ju göra sig fin och ren på.
Dagen har bestått av mera nip/tuck. Har sovit en stund, jag somnade aldrig om efter att ha tagit morgonmedicinen så jag tog igen det senare istället.
Men ångesten kom smygande.. Sakta men säkert.. Fan. Men jag gjorde något bra av den energin som man får av ångest. Energin som så nära var på väg att gå åt till att skära blev istället cykling. Jag satt och cyklade medans jag kollade på "danska hollywoodfruar". Haha säger jag, vissa av dem är ganska tokiga. Nu mår jag lite bättre iaf!

Imorgon måste jag gå till VPM själv. Jag kommer va själv hela dagen.. Det har blivit något fel så både Ia och La har semester. Men sen kommer La till mig hela veckan. Försöker få min syster att följa med till VPM men hon vill inte.. Så jag får gå själv. Men det är ganska lungt, jag ska till Ra. Hon var sjuk i fredags men hade tydligen lovat att komma till jobbet på måndag. Så det är lungt.. Tror jag kommer ta med Ebbisen dit. Bara det är bra väder så kommer hon nog vilja följa med.

Äntligen är klockan snart 20.00 och dags att ta kvällsdosen. Jag har längtat efter den i flera timmar. Denna dag har varit tuff och jag har vill bara få somna nu! Men det lär jag väl inte göra på några timmar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar