söndag 22 augusti 2010

VEGAN igen

Idag har jag inhandlat det absolut sista till rummet. En spegel, en filt, två kuddar. Längtar verkligen till imorgon då jag ska få göra iordning mitt rum! Det blir jag och farmor. Hon tycker det är jättekul att få komma ner och se plönninge och hjälpa mig.

Idag har jag och min syster varit på läjet hos pappi och fikat. Lisette och barnern var hemma också. Det var trevligt. Jag fick cykla ända från där vi bor nu till honom för han skulle sätta på ett stöd på cykeln eftersom den ska ner imorgon. Fy fan, jag höll på att dö speciellt på hemvägen. shiit. Men nu har cykeln ett stöd.

Jag har bestämt mig för att bli vegan igen. Från och med imorgon är jag det. Av två anledningar.
1. Jag har återfått viljan att vara det. Mitt dåliga samvete jag får när jag dricker och äter mjölk och sånt.
2. Jag begränsar mig. Jag kan inte äta lika mycket, av så många olika saker.
Ikväll är det en bra film på tv. Tatuerad torso(?). Den verkar iaf jättebra! Så den ska jag titta på och imorgon är det duschning :S och sen ska jag till Rita och sen skolan.
Men jag mår inte så bra nu.. Funderar på att ta medicinen och somna tidigare och missa filmen.. Kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar