tisdag 10 augusti 2010

promenerade 11650 steg ;)

La kom till mig idag. Vi hade inte träffats på typ en månad så det var trevligt. Efter att bara ha pratat bort typ två timmar begav vi oss till kvantum. Vi tog med Ebbisen, två flugor i en smäll. Jag köpte nya ägg till mamma, jag bakade ju en del i går. Så jag kände att det var min skyldighet att skaffa nya. Köpte lite smågrejer, bl a ett supergott te "citron, grädde". Jag älskar citronte, och gräddsmaken gör det bara bättre.. ^^. När vi kom hem städade vi mitt rum. Det har jag lovat mamma att göra i säkert en vecka. Men vi han inte klart med hela, men det värsta: kläderna! Det låg nog mer kläder på golvet än i garderoben. Och garderoben var ingen ordning i heller, men den fixade vi också. Sen gick hon.
Det är en massa tjaffs hemma nu. Men det är huvudsakligen mellan min syster och mor. Och för några år sen gjorde hon samma sak mot mig. Så jag väljer ju min systers sida om jag måste välja.. Men mammi ångrar det.. Jag vet det. USCHA...

Jag och mammi gick ut och gick när hon kom hem, jag hade bentyngder på mig så jag kommer säkert ha träningsvärk i morgon :( Men vi skilldes åt. Hon gick på toa, och jag ville inte stanna. Så jag fortsatte. I en och en halv timme var jag ute. Så jag mår ganska bra nu..

Imorgon skulle jag egentligen till U-C. Men jag tänker ställa in det. Pallar inte.
Men jag ska till gbg hade jag tänkt. Träffa en vän och fika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar