tisdag 24 augusti 2010

Övergreagera eller vadå?

Gaah... Igår fick en fritidsledare lite damp. Herregud vilken surgubbe.
Jag var ute och röte på kvällen. Och klockan hade blivit halv elva. Tydligen får man inte röka då. Då måste man vara inne på boendet. Och då kom han ut för att hämta mig. Jag hade inte ens en halv cigg kvar.
Släck ciggen! KOM IN! LÄGG AV!
Ska jag släcka den åt dig! KOM IN! !!! NUUUU!!
Klockan är prick och du ska va inne! NUU!!
Fy fan..Att jag inte ens fick röka klart för att klockan var prick alltså. Vilken suris alltså. Sen när jag var inne ville han prata med mig ensam. Men det ville jag inte. Vadå överreagera, göra en stor sak av inget. Haha.

Igår hade vi "skapande". Vi fick testa på en av de aktiviteter vi valt. Det var kul. Men jag vet inte om jag ska fortsätta med det. Jag ska ju ha häst men jag är sugen på de andra jag valt också, "skytte" och "klättring". Och man får bara ha två. Men jag har inte testat de andra så jag får se.

Vi har precis haft matte. Jag är fan förvånad. Visst, det är bara matte A. Men jag kunde! Shiit! Jag kom ihåg och jag var hyffsat snabb. Fastän jag haft mitt uppehåll :D Yeay.. Det gjorde mig glad! Och jag tycker det faktiskt är kul också. Men det är jag nog ganska ensam om att tycka. Alla andra typ hatar det. Men inte jag xD `

Det var riktigt jobbigt igår alltså. Skärtankar bombarderade hela mig. Jag ville så gärna. Djupt och mycket. Förstöra min kropp. Ta sönder, göra hål, karva, skära, hugga...Fan. Idag är ganska tufft också.. Hur länge kan jag tränga bort det? När kommer det hända? Om det nu kommer att hända, jag kanske kan få bort det föralltid? Vem vet.. Men jag tror fan inte det.

Igår på kvällmaten så var det en av klasskompisarna som bara "ska du inte äta? Du måste ju äta! Du kommer ju få näringsbrist annars Julia!.. Bla bla"... Men fritidsledarna sa till honom att var och en bestämmer själv. Det var skönt.
Det var också en annan klasskompis som frågade "Julia, har något hänt på dina armar?". Jag svarade ja. Men har han inte hört talas om självskadebeteende? Jag trodde alla tonåringar visste vad det var och typ att nästan hälften av jordens befolkning (jag överdriver) hade t o m testat det.. ! Men kanske inte då..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar