måndag 2 augusti 2010

Jag får fan en ny!

Jag kommer få en helt ny väst! Jag trodde fan jag skulle bli tvungen att köpa en helt ny! Men nej då! Fastän jag inte hade kvitto eller garanti så får jag det ändå! Killen i ridaffären ringde tillverkaren och om två dagar får jag en exakt likadan, samma storlek och allt :D

Så det blir bara en lektion imorgon utan väst. Får se hur det kommer gå. Jag blir verkligen mycket modigare med alltså. Men jag fattar inte. I ett år har jag aldrig fastnat i sadeln på det sättet som gjorde att västen pajjade. Men på lägret gjorde jag det TVÅ gånger. De kanske hade annorlunda sadlar eller nåt? Ska verligen va försiktig nu, bara för att jag får en ny denna gång behöver det inte bli så en gång till juh.



Idag trodde jag att jag skulle dö! Nästan alltså! Jag hade sån JÄÄÄÄÄÄÄVLA mensvärk.. Alltså som aldrig förr typ. Det är för de där tabletterna, de typ förvärrar sen när man slutat ta dem och man får det. Så när jag mötte Ida på VPM för läkarmötet hade jag så ont! Fy helvete. Var inte i toppskick på mötet kan jag säga, men tack vare det onda tänkte jag inte på all skit som jag hade i mitt huvud... Men det var så hemskt att jag fan hellre hade mått psykiskt kasst alltså!

På mötet kom det fram att jag skurit mig, men vi pratade inte så mycket om det. Jag ville inte tala om varför. Men det kom ändå fram lite senare. Men La ändrar dosen till en seroquel morgon och tre kväll. Det blir bra det. Sen vill hon och Ra ha möte med skolan! Ang. medicindelningen och typ berätta lite om naltrexonet eftersom det är en ovanlig och speciell medicin. För sa jag klart NEJ, jag vill inte verka speciell, inte sjuk, inte "måste-ha-extra-möten-om"-tjejen. Men sen efter ett tag så kom vi fram till att det är antagligen flera på programmet som äter medicin. Så Ra ska ringa killen som har huvudansvar om programmet och fråga lite gram vem som ska ha hand om min medicin. Och sen får vi se. Om de flesta har personiga möten vill jag med ha det, men om de flesta har samtal med varandra på telefon vill jag att de också ska ha det. Jag vill att det ska va som de andra ska ha.

Det var ett ganska långt möte. Men jag kommer fan inte ihåg vad vi pratade om xD



Sen gick jag och Ia till stan och jag typ köpte panodil innan jag skulle dö!!!!

Sen köpte jag ett suddigumm, för det är det enda som jag (förutom skolkalender) inte har köpt till skolstarten.

Imorgon är jag ledig. Skönt det blir tvdag! Sen riiiiiiiiidning ! :):):):):):):):)
Och onsdag!
Och torsdag!
Och fredag!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar