lördag 7 augusti 2010

Gaah, oron är fruktansvärd

Dagen har varit lugn. Var ute med Ebbisen en sväng på förmiddagen. Sen har jag spenderat mestadels av dagen i sängen och kollar på Nip/tuck som för övrigt har blivit en favvoserie för tillfället. OMG den är så bra!

Jag går och oroar mig över skolan hela hela hela tiden. Oron kommer förstöra allt. Jag är negativ och rädd. Orolig och skiträdd alltså... Fan, skolan kommer gå åt helvete.
Jag är så rädd.. så fruktansvärt rädd.. På måndag om en vecka kommer jag bli lämnad på en skola.. Bland ungdomar och främmande vuxna. Jag får inte flippa, jag får inte skada mig, jag får inte matvägra, jag får inte gråta, jag får inte gömma mig... För göra jag detta kommer de andra se mig som en äcklig fitta..... Med äckliga ärr.. Ingen kommer vilja va med mig.. Jag kommer va ensam.. Jag kommer vilja åka hem.. Jag kommer åka hem...

Eller.. Är jag friskare än jag själv tror? jag kanske inte har något att oroa mig för...
Fan.. Jo.. Nej. Jag Vet Inte..

NEJ JAG SKA KLARA DET....!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar