torsdag 19 augusti 2010

Det går så bra

Jag har det jätte bra!
Klassen är bra och det går ganska bra på lektionerna.
Vissa lektoner är tråkiga. Vi har inte börjat göra de praktiska grejerna än. Men snart kommer vi börja köra traktor och va i stallet och sånt. Idag ska vi få arbetskläder och kängor.
De ndra som går SM, 2:or och 3:or är jättesnälla och trevliga.

Det har varit lite knepiga incidenter med maten och personalen. Ska skriva mer om det sen.
Igår hade vi biovisning på plönninges egen biosalong. Bara för våran klass. Vi såg en rolig film, mycket skratt ;)

Det går så mycket bättre än vad jag trodde det skulle göra alltså!
Ibland är det pissjobbigt och jag stänger in mig på rummet. Men det har inte varit så jobbigt att jag skurit mig eller så.

Fan vad jag är glad att jag vågade mig hit!

1 kommentar: