måndag 30 augusti 2010

Det suger att va tjej

Vaknade fan före sex i morse. Men jag fixade in alla kanaler på stora tv i vardagsrummet åt mammi, det tog en stund så klockan gick. Sen duschade jag och sen var det dax att gå. Jag chansade och tog för givet att jag hade tid på VPM, och det hade jag!! Så jag fick min medicin.
Jag hade med min tunga resväska som innehöll 4,5 liter pepsi, en ridväst, en våg och kläder. Den var tung att dra xD. Men efter VPM gick jag in till stan för att fika. Vilket jävla pucko!! Seriöst, jag glömde fan bort mig! Jag brukar alltd gå till mignon och beställa chaite med skummad mjölk. Så jag gjorde det och tog en sked av dem goda skummade mjölken. Och bara "Nej shit, jag är ju vegan xDxD". Men jag gjorde det ju fan inte med flit så jag deppar inte över det liksom. Så jag gick till staionen och köpte mig en tidning i stället. Sen precis när tåget skulle gå kom min klasskompis till perrongen. Tur att han hann. Vi satt för oss själva på tåget, letade inte upp de andra.

Idag ska jag och vbgklasskompisen laga maten. Tusan. Äsch, det löser sig sökert på nåt bra sätt. Posetiva julia!

Och idag börjar helvetesveckan, "hata-megamycket-att-va-tjej-veckan"... JAG HATAR ATT VA TJEJ! :(:( Måste räkna så jag inte får äckelveckan i turkiet! För då måste jag äta sånna där tabletter som jag åt på ridlägret. Och det vill jag helst inte. För det gjorde så jag blev en tjockis.. Man sväller av dem. Men när man slutar försvinner det efter några dagar/vecka. Men jag kan inte tänka logiskt även när jag verkligen vet att det är tabletterna som gör det. Även om jag verkligen vet att det är tabletterna så kommer det tankar som "nej, det är nog mitt fel. Jag har nog ätit för mycket", "Jävla ÄCKEL.. Fy fan vad jag gått upp"... jag tänker liksom att det nog är jag iaf. Så de ska jag fan undiva så mycket det bara går!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar