onsdag 26 januari 2011

1 - 0 till julia

Alltså.. Läget just nu är väl sådär.. Förbannade hjärna och regler!
Är hemma på perm. Får vara hemma till 21 så det är inte så lång tid kvar.
Ångesten stiger... förbannade skit. Orkar fan inte..!

Ang. framtiden.. PIVA´s läkares förslag är en speciell avdelning i en annan del av landet. Men han tyckte våra förslag verkade bra och nu ska VPM kolla lite närmare på båda ställerna!
Skynda inte för min skull..! Och en annan avd i stället för beh.hem? Nej tack..

Kollade på "stekta gröna tomater idag". Riktigt jävla bra!
Imorgon ska pappi komma till mig.. Men dagens helvete vet jag kommer ha sina spår i måendet även imorn. Så jag får se vad jag orkar..

Måste bara säga!
HA!! Idag las mina sår om. Och det där infekterade, fanns inte, och såret var nästan helt läkt. Så de tyckte att en odling var helt onödig men tog en än då.
Där fick de. Ett noll till mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar