torsdag 13 januari 2011

Glögg är väl gott!

Jag ÄLSKAR glögg! Seriöst, det är en av de bästa dryckerna som finns!
Igår sa jag till min mamma att "fan, jag skulle så klart köpt några flaskor och sparat". Då skulle jag haft ett litet lager ifall glögg-längtan kom.. Men affärerna har ju redan plockat väck glöggen, trodde jag ! Idag åkte vi till Coop för jag skulle kolla på iphoneskal. Och det var REA på glögg! 5 kr flaskan! Kunde det bli bättre? Så jag köpte tre standardglögg och en med smak. Nu finns det ju massa sjuka smaker, men det är godast som det alltid smakat! Så nu har jag ett litet lager iaf! Ödet säger jag bara!!
Är för övrigt jättesjuk och det känns som jag har fyra rakblad (haha) i halsen.
Var hemma lite idag, träffade min älskade hund! Jösses, hon är verkligen mitt allt!

Hööks-katalogen hade kommit. Lite smågrejer ska jag beställa. Såg ett par superfina ridstövlar! Bruna, med snörning och ett knäppe. Under 2000. Men jag ska inte slösa!;-) får ju inga pengar längre nånstans ifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar