söndag 16 januari 2011

Regnig trist söndag

Jag har spenderat mestadels av dagen i sängen.. Som vanligt med mina älsklingar dvdn och iphonen.
Har varit ute lite med mammi. Var hemma en sväng igår, men det blev så himmla jobbigt att åka tillbaka. Så när jag går ut den närmaste tiden ska jag inte åka hem. Har jag själv bestämt, vill inte att det ska råka bli nåt problem.
Idag handlade jag lite nya filmer och lite knep o knåp tidningar, plus pepsin så klart!
Mina nya filmer blev:
Yes man
Kill Bill
Irene huss "tatuerad torso"
Irene huss "den krossade tanghästen"
Irene huss "glasdjävulen"
Irene huss "nattrond"
Usual suspects
Det regnar köttbullar

Jag tänkte lägga mig och kolla på "det regnar köttbullar", har velat sett den länge. Tror det är en "feel-good-film", det är precis vad jag behöver just nu.
När jag ska somna får jag konstiga kroppsliga symtom. Jag vet inte om det är psykiskt som u-c nog sagt det är eller om det faktiskt är något fel på mig.
Men varför skulle inte det också vara nåt som min dumma hjärna ställer till med när den ställer till med så mycket annat.
Fan vad jag klagar! TÄNK LITE MER POSITIVT!
jag tror jag ska börja med "dagen positiva" igen. Min far har sagt till mig att man kan komma på minst en posetiv händelse varje dag. Jag vet att det stämmer. Det finns alltid något, hur jävla negativ man för stunden är eller hur pissig dagen än varit!

Så.. Dagens positiva:
Jag ska äntligen få se "det regnar köttbullar"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar