lördag 15 januari 2011

Slut

Det är inte bra. Det är allt annat än bra.
Sanningen är att jag är SLUT! Jag är totalt slut ! Jag orkar inte mer! Jag orkar inte kämpa! Säg att jag ger upp.. Säg att jag är feg, svag eller vad du vill.. Men jag orkar inte! Jag bryr mig inte.
Hur ska jag kämpa för att bli frisk när jag inte har orken, viljan eller någon livslust överhuvud taget?
Min sjukdom har tömt mig på den lilla livsglädje jag hade.
Jag har ändå inget liv..
Fan ta hela världen..
Jag kommer tacka nej till behandlingen och beh.hemmets plats om FYRA månader. Jag kommer ändå inte klara det. Jag är inte tillräckligt stark och har inte viljan.
Jag vill nog inte sluta skada mig! Jag vill bara att min familj ska slippa det!
Och börja äta normalt! Det vill jag fan inte!

Lite ironiskt.. När jag väl kan få behandling tar jag den inte..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar