måndag 3 januari 2011

Kanske om en vecka

Igår skulle jag träffat u-c halv nio. Jag tog för givet att hon skulle komma till piva. Det brukar hon göra när jag är inlagd. Men tiden gick men ingen u-c. Hon ringde piva och sa att hon skulle komma "sen". Så jag väntade. Efter ett tag kommer en sköterska och hämtar mig men låter jättearg och säger att jag måste komma GENAST! U-c hade suttit i besöksrummet ett tag men personalen hade glömt att hämta mig. Vilket sätt alltså...

Beh.hemmet kommer troligtvis och pratar med mig på måndag. De skulle ringt igår om det exakta datumet och tiden men gjorde aldrig det. Men de ringer säkert idag...Men just nu är jag bara så omotiverad. Har inga direkta mål och ser ingen framtid... Yeay...

Igår fick jag äntligen lämna sjukhusområdet! Mammi var här. Först åkte vi till hajen och handlade lite, sen till fyndmagasinet. Jag köpte ett jätteroligt spel. Build'n'break tror jag det hette, skitkul iaf!

Var och röntgade magen igår. Men nu är jag nästan säker på att det som inte ska vara i magen inte är kvar i magen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar