torsdag 20 januari 2011

Snäll kropp ibland

Idag har min kropp varit snäll! Den har någon form av försvarsmelanism. När något är väldigt jobbigt kan jag helt plötsligt inte göra något annat än sova. Det händer inte ofta, men det hände idag. Vaknade halv två... Jag som aldrig brukar sova så länge. Låg sen och vilade två timmar till.

Grejerna i magen är kvar. Men de måste ha fastnat. Vet faktiskt inte hur de ska komma ut.

De ville ta en vikt på mig idag men jag sa att jag måste ha minst ett dygn på mig att förbereda mig. Det är så fruktansvärt att låta någon annan se mina siffror (som är helt normala med min längd, inte för låga eller höga), jag har egentligen inget att skämmas för. Ändå gör jag det nåt så fruktansvärt. Jag önskar att det inte var så viktigt och att det är glömt imorgon!!

Pappa var här idag. Vi gick till Willys, köpte bl.a. lite nya filmer :-D

Är svintrött och ska sova nu.. Kanske en cigg först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar