fredag 14 januari 2011

Inte blankt nej...

U-c har precis varit här. Beh.hemmet har inte sagt blankt nej. De har kommit med ett litet förslag. Ett erbjudande... I fyra månader, fram tills den första april kan jag två gånger i månaden åka ner till stället och träffa kvinnan på hemmet och påbörja behandling. Som jag också får i vbg (behandling). För att få flytta dit ska jag sluts skada mig så allvarligt och klara av att äta en varierad kost. Lyckas jag bli bättre kan jag få flytta dit i början av april. Men detta är innebär isf att jag skulle va inlagd i nästan fyra månader till. Och detta har inte diskuterats ordentligt med alla inblandade. Jag skulle fundera över helgen. Sen får man väl jobba vidare på planen om jag väljer den.. Men jag tror ändå inte jag klarar det... Och det är jävligt mycket att klara av! Att både kunna vara någorluna skadefri, iaf från djupa sår och att kunna äta bra.
Låter omöjligt nu... Jag vill inte behöva kämpa och bli friskare för att få komma till ett bahndlingshem för att bli frisk! Fan.. Är jag ens motiverad för att sluta skära så som jag gör och för att kunna äta som man ska och iprincip kasta mina tvång..
Men vad är mina andra alternativ? Just nu finns det inga. Men jag måste hälsa på innan jag bestämmer mig för hur jag ska göra, om det ens är värt att kämpa så för...

Mina skärningar... Jag är nog inte redo att bli av med dem. Inte mina listor heller.. Och aldrig att jag kan äta en varierad kost varje dag..
Positiva jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar