måndag 10 januari 2011

Gick bra, men jag tror det ändå blir ett nej..

Jag vaknade mycket illa. Ont i hela kroppen, typ influensa.. Fick panidol, feber hade jag också..
Först möte med min advokat.. Men vad tjänar det till att säga att man inte vill ha förlängt LPT? Vill läkarna det övertygar de hela gruppen som kommer för att fatta beslutet.
Sen kom u-c och Ra från vpm, men vi hann inte prata länge innan personen från beh.hemmet kom. Sen kom pappa.. Och mötet satte igång. Gick väl bra, berättade det mesta. Och hon berättade mycket om stället. De har både islandshästar och vanliga som jag fattade det. Och man får vara i stallet hur mycket man vill!! Och de har egen ridlärare så ridskola behöver man inte gå på. Låter underbart. Men..
Men, det jävla mennet. Att jag inte kunde sys såg hon så klart som ett stort problem! Man får inte laga egen mat, inte ens gröt i micron. Och att leva på te och nötter är inte ok heller. Min matsituiation gjorde henne mycket tveksam till om jag kunde bo där. Och mitt mycket allvarliga självskadebeteende. Annars passar jag in med min problematik där mycket bra! Hon skulle fundera tills imorgon om jag kanske kan flytta dit. Om jag får ja från henne eller ej så man kan gå vidare i detta. Men jag är beredd att försöka.. Jag är det! Men att säga att jag lovar nåt kan jag inte. Men jag är rädd att jag får en chans, att jag får flytta dit och det sen inte fungerar. Att jag inre äter eller börja skada mig hej vilt. Och det då verkar som om jag ljugit på nåt vis. Svårt att förklara i en text..
Är mycket rädd...! Om hon nekar mig, vart kommer jag då hamna? På en vårdavdelning? Eller liknande? Väntar oroligt på beskedet..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar