lördag 8 januari 2011

Straffad!!!

Jag skar mig på avdelningen igår. Och nu.. Nu har jag ett JÄVLA HELVETE! Jag står inte ut!
Jag skar mig och de märkte inget, sen gick jag ut på en sväng med mamma. Och det skulle jag aldrig gjort! Mamma fick reda på det och ringde avdelningen. När jag kom tillbaka fick mamma gå till akuten med mig. Men jag visste att jag inte skulle bli lagad, även om det mycket väl skulle vart nödvändigt. Men en olycka hade just hänt. Så jag skulle va på piva tills läkare hade tid att träffa mig.
När jag kom tillbaka till piva berättade de att jag skulle få ligga på ett annat rum. Och att de beslagtagit, gått igenom och låst in ALLT. Men det var inte det värsta. Jag skulle klä av mig naken (!) och ta på mig deras kläder. Inför deras ögon. Men jag vägrade! Efter ett tags tjafsande började två kvinnor slita och dra av mig kläder.. Men jag gjorde motstånd.. Jag gjorde allt jag kunde för att få behålla mina kläder.. Och jösses som jag grät. Jag var helt hysterisk. Tillslut gav de sig och ringde efter fler kvinnliga personal. Så fyra kvinnor skulle klä av mig naken!! Om jag inte gjorde det inför dessa två, jag hade en enda chans kvar. En sissta chans.. Och då fick jag ge mig.. jag var så ledsen... En kvinna höll upp en filt och stod på ena sidan om den. På andra sidan stod den andra och jag. Hon mer eller mindre hjälpte mig av med klädern.. men jag fick täcka mina privataste delar. Resten av huden skulle hon se..!! Vilket helvete..! Sen ringde akuten. Såren tejpades..
Igår fick jag inte ha några som helst privata tillhörigheter. Förutom mina glasögon.
Idag har jag fått tillgång till min mobil, dvd+ skiva år gången, glasögon och pepsi som jag får när jag ber om det men endast ett jävla glas åt gången.
De säger att det handlar om min säkerhet och inte straff! Men hur fan tänker de då!?!? Jag kan inte gömma något i en oöppnad pepsi!! Sen kom det fram att det var konsekvenser av mitt handlande. Men konsekvenser är det bara om man vet om att "detta och detta händer om du gör så", straff är det om man gör något åt en sak utan att personen visste att det skulle hända om personen gjorde på det viset. Så jag STRAFFAS!
Exploderade lite idag.. Kunde inte hålla inne alla kännslor. Jag hade uppfattat en sak på mitt sätt. Så är det alltid. Det är aldrig att en personal utryckt sig dumt eller fel. Det är min uppfattning det handlar om. Och jag blev så arg. Jag blev så jävla arv! Mamma kom hit och jag ville ha mitt spel. Men nej! Det fick jag inte..! Först imorgon kan jag få nåt mer än det jag fått. Jävla kukhuven! Det är fan inte jag själv som ska ha spelet. Utan jag och mamma i besöksrummet.. Så mamma fick ta den mesta skiten och skriken.
Och som det ser ut nu så måste jag klä av mig naken varje gång jag vart ute.. Och jag klarar inte det. Så jag får stanna inne.. Jävla fan!!
Jag orkar inte..!
Om två dagar kommer beh.hemmet. Och jag är förtillfället skitrisig. Mår fan skit.. Kanske kan de ge mig lite posetivt. Men tänk om de ger mig negativt ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar