torsdag 6 januari 2011

LUFT!?!?

Idag höll jag på att bli tokig ! Stod och halvt hyperventilerade och sen satte jag mig pladdask på golvet. Då, när jag satt på golvet kom en personaö och fråga hur det var med mig. Ska man behöva bli ledsen och arg och sätta sig på goövet förnatt inte bara vara luft ? Jag stod i korridoren med dvd och cigg, precis som vangligt. Personalen vet! Vi har pratat med dem och de är inte blinda! Men alla bara gick förbi, gång på gång....! Hur jävla många gånger som helst. Men det som gjorde mig mest arg var när en annan patient ville ha sin cigg tänd. Patienten hade ställt sig i korridoren kanske två meter ifrån. Och vad är det första personalen gör!? Tänder hennes förbannade cigg!! Gick bara rakt förbi mig direkt till henne! Hon hade Inge sagt ett ord! JÄVLA fittor! De har gjort en pakt mot mig! Men inte riktigt alls är med... ÄN..

Idag har vi vart hos faror och farfar. Mys. Sen.

Jag har för övrigt börjat på en av mina nya boxar "Baywatch" haha yeay! Ett favoprogram när man var liten;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar