tisdag 4 januari 2011

Mål

Jo, jag har ett mål! Min allra högsta önskan! Det är en häst! Och att förenas för evigt med Ebbisen!
Men det är inget litet mål..! En häst kan verkligen inte ha mig som ägare som jag är nu, inte på långa vägar!. Jag måste bli friskare, så mycket friskare för att kunna ha en häst. Och för att kunna ta hand om min lilla bebis Ebba. Och jag måste skaffa mig mer ridvana och kunskap.. Även om jag vore frisk nu så hade jag ändå väntat ett bra tag och tränat och lärt mig så mycket mer.
Ebba och häst! Det är mitt mål! Men det är ett mycket stort mål.
Flyttar jag till Skåne blir mitt mål att inte bli inlagd ofta, så sällan så jag kan köpa mig en kanin el. Liknande...

Men målet är så långt bort att jag inte kan kämpa för det liksom... Inte än. Det måste vara lite närmare först, då kan jag slåss ordentligt för hästen. Men nu? Nu är det 1294858472 mil kvar, omöjligt att använda när man slåss mot ångesten. Svårt att förklara kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar