måndag 31 januari 2011

Men jag vill ju för fan inte lägga av

Dagen har varit KAOS....! Pratat med u-c.. Hon visste inget ang. Beh.hem. Pratat med läkaren, han visste inget, men sa att om mina föräldrar ville fick de ta hem mig..!
men det vill de inte.. Så det har vart mycket gräl och mycket tårar.. Mycket hopplöshet.. Är det mina föräldrar dom ska avgöra om jag ska va inlagd eller inte? Och nu ska folk börja jobba på riktigt med beh.hem. Men grejjen är att jag vill varken äta normalt eller sluta skada mig.
jag orkar inte mer. Jag vill bara dö...
ser ingen framtid

Har precis skadat mig på avd... Så nu är det nytt rum, vak iaf fram tills läkarsamtal, beslagtagna prylar som är genomgågna och bytta kläder.. Men kläderna klädde jag halvt av mig själv.. Resten slets av av en bunt kvinnor.. Jävla svin!!!!

Största andledningen till att jag vill till ett beh.hem är för att vart annars ska jag ta vägen? Ser inte ut som det finns nåt annat alternativ! Men det är inte för att sluta skada mig eller börja äta normalt. Mycket för att jag inte får bo hemma längre, för min familjs skull.. Beh.hemmet skulle få motivira mig ordentligt innan de börjar behandla mitt skärande mm. Men jag nu ändå ska till ett hem så är det ju lila bra att jag är med i det hela och håller koll på att det är ett ställe jag vill till om det nu måste bli så...
MEN SNÄLLA
Låt mig vara !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar