lördag 22 januari 2011

Stallet är mitt ljus i livet

Idag har jag varit och ridit. Fick samma häst som förra gången men denna gången var hon inte lika envis som sist.
Det var en rolig men väldigt svår lektion. Jag har funderingar på att hoppa tillbaka till min gamla grupp nu när jag ändå är hemma i vbg på heltid. Var tvungen att hoppa upp en grupp för att kunna fortsätta när jag började skolan men jag känner ofta att jag inte hänger med och att jag inte är på deras nivå. Att "hoppa ner" igen kan bli positvt med också negativt.. Måste fundera på detta lite granna.

Imorn kommer mammi till mig. Då ska vi titta på "catch me if you can". En så inihelvetes listig film alltså! En riktig "Julia-film".

Dagens positiva:
Jag lyckades tränsa hästen, vilken jag inte brukar ha poblem med. Men förra gången gick det bara inte. Men det gick idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar